my hunny ♥

Thursday, January 27

2011

heyyp , sory lame tak update blog agak malas plus busy la . biase la budak sekola kan , laen la kalo penganggur ke ape ke HAHA ehhh gile rinduu koyd at blog ni . siyes festfest tengok blog ni rase cam nak buad blog baru je sebab blog ni banyak semak samun kejadahnyee HAHA okay okay kite fokus ehh andd jangan banyak sangat merepek . nak tauh tak ? ini fest post aku untok tahon 2011 doee . cehh , gilee bangge siakk . HAHA , tahon ni banyak sangat perubahan kononnye azam la HAHA tahon ni pindahh sekolah huwaaaa -,-' aku sekolah MGS la dherr . MGS tu ape ? alaa , tempat tu ha , yangg ade banggunan ade kipas meje kerusi bagai tuuu , ha MGS la tuhh . hampehh tu pum taktauh , sumpah petak la ken kalo taktauh . MGS tu methodist girl school la yunkk :) yaallah sumpahh rinduu itu kengkawan dekat hisamuddin meyh . tapi takpe naseb baek ade fesbuk ken , so bole la kami mengetatkan tali yang takot putus tuu HAHA cehhh ayat nak hott je siel betol . tahon ni aku dah berazam nak belaja betolbetol doe . yelaa , takken nak hampekan makbapak lagi ken ? tak ken nak maluken dowg lagi ken ? aku pum malu seyhhh . tahon ni tak nak banyak maen doe . nak fokus at subjek2 yang aku amek . even aku just dapat kelas ERT , tapi kau engat senang ke ? macam bio kau tauh tak ? tak payahh nak pandang rendah sangat la . maybe ade yang memperketekkan andd mngejek aku ken ? andd maybe ade yang kate cemni " ehh amek ERT je ? nak keje ape nanti ? " bodo ke ? banyak keje koyddd . siakk je pangai budak2 pandaii ni . ala , amek ni aku bole jadi fashion designer or chef or else la tak batak pum aku nak amek SC bagai tuu . aku tak pandaii pum . yang amek SC sume tu tak payah nak bangge sangat la ehh ? HAHA kan dah emo sekejapp . okay okay tutup cerite emo tuu . HAHA at sekola baru ken aku dapat kawan yang gile2 sporting la babe ! otak lebih kurang aku je . masok air HAHA tetibe aku bole terapat nan ain andd pyqa . naseb baek lahh dowg bole time aku as a frend kenn ? HAHA , cehhh sumpahh penatt menaipp . ape kate kauwang plak taip at blog aku ni . bole tak ? HAHA tak the mase kauwang nak taip ken ? blog sendiri pum tak telayannn . HAHA ehh k la bye nak layan fesbuk pulak . byebyeeeeee <3